Tuesday, September 8, 2009

Kawan baru

Hari ni bosan betullah. Tak ada letrik kiat opis ni.Mmg ler best tak yah wat keje sgt. Tp panas betullah. Aircond tak ade, internet tak ade...busan betul. Berborak pun dah tak tahu nak bukak topik ape. Ni pun aku taip kat notepad aje ni. kang balik kang aku uploadlah kat blog.

Mcm bisaselah duduk2 mesti teringat kat husna. Skrg ni klu gi keje mesti nenek atau atuk die bwk kat luar nak babai kiteorang. kecik2 lagi ok ler. dah besar sikit klu die nak ikut gak gi keje susah gak. mesti sedih gile nak gi keje klu mcm tu.

Husna skrg dah ade 'kawan' baru. Name die ladybird mate besar. kiteorang beli kat Jusco minggu lepas. kemain suke die main ngan ladybird tu. kat bawah ni gambo die tgh posing ngan member die. punyerlah happy. kat blakang ladybird tu nampak tak buku2? skrg ibu die dah sambung blaja. jd husna pun kene tido ngan buku gak.bukan buku aje, notebook sekali. Byk keje nak kene buat dlm satu mase. kene wat keje opis, assignment, jaga husna...kemas umah. besar pengorbanan ibu. tu sbb syurga dibawah tapak kaki ibu.

Husna dengan Ladybird mate besar

1 comments:

Lin said...

comeynye cuna.. ;)