Tuesday, December 1, 2009

Bunga Matahari

setiap kali aku pakaikan husna baju oren ni bersama-sama topi..orang akan ckp "mcm bunga matahari" hehe...gambar ni atuk husna yang ambik...dan nenek dia yang tolong possing kan...siap letak anak patung lagi tuh..nama anak patung tuh ialah Julia...Patung ni hadiah daripada auntie-auntie yg cute dari kumpulan camaraderie yg kian tenggelam... ;p
Baju ni, Mak uda yang belikan...topi tuh plak turun temurun daripada anak tok man dia=mak sedara husna=sepupu ibu husna=sepupu aku le tuh..
2 gambar ni adalah hasil daripada dua setting yang berlainan..tuh yang jadi satu terang satu gelap tuh..huhuhuhu..gambar ni masa umur husna 6 bulan 1 hari...(cehhh..siap ade hari tuh..mentang2 le anak first..klu anak dah 10 org nnt, ntah ingat ntah tidak le umo setiap anak tuh..kehkehkeh)



kejap je kan masa berlalu?..rasa macam baru je lagi bawak husna kt perut ni kulu-kilir..makin lama makin sayang...sampai kat office asyik teringat +TERrindu husna plk...hehe..bau dia yg paling tak tahan...wangiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tuhhhh.....cepat la husna besar..boleh tolong ibu kt dapur.. ;)

p/s: sekarang ni perangan baru husna=melekat dengan ibu sepanjang masa...sampai sakit2 tulang belakang ni...kejap2 nk dukung..kejap2 nk menyusu..pastu nk dukung balik..pastu nk menyusu balikk...............iskk..menguji kesabaran betul..

7 comments:

Lin said...

gmbar mcm pudar le..almaklum le..gmbau scannnnnnn................

Lin said...
This comment has been removed by the author.
lin said...

comeynye la husna ni...nmpk penuh je..kembang subur bunga2 matahari ko lin..hehehe

Diyana Zulkifli said...

comel siut anak ko pakai topi cenggini.mmg mcm sunflower..hehe.damia anak aku tak bleh kasik topi camni..tak muat..rambut je dah penuh topi..huhuhu

hazlina said...

Husna yg makin comey n gebu,geramnye aunty tgk..mcm nk cium2 jer,tggu ye kwn Husna pun dh xlamer nk kuar ni;;doakn aunty ye!

eiNa said...

hehee.pipi die kembungg.. bestnya kalau leh geget.. :P

Mohamad Noor said...

tembamnya husna...