Friday, June 4, 2010

Persediaan Sebelum Melancong

Cuti sekolah pun dah nak mula ni. Maybe antara kite dah plan nak bercuti kat mane2. Aku ada terbace kat suatkabau psl satu portal ni. Portal ni mengandungi semua info yang kite perlukan sebelum memulakan perjalanan atau pengembaraan. terutama sekali mengenai penyakit2 yang berkaitan dengan travel. Sangat berguna untuk mereka yang mempunyai anak2 kecil atau yang mempunyai family yang mempunyai penyakit tertentu. Tip2 yang lain juga disediakan. Nak tahu lebih lanjut, sila pegi ke laman web Fit2Fly .

ps: jgn sesekali mengeluarkan kentut yang busuk semasa anda dan family di dalam kereta untuk perjalanan yang sgt jauh. sgt sengsara penumpang terutama pemandu dan anak kecil yang tidak berdosa.

6 comments:

Diyana said...

bukak tingkap la weh..kah kah

NM said...

hahah sape yang kentut tu lin? ko ke ayoi?hakhakhak

RyuJi said...

sye jamin kentut kakak sye paling busuk..bukak tingkap 5 minit baru hilang...

areyoy said...

Lin : tips meneka-> pemandu=aku
RyuJi : jaminan anda mmg terjamin

Diyana said...

la.senangnye nak teka cenggitu.tp aku nak teka ko jg la ayoy.ko wat2 bukan ko yg kentut kan?haha

areyoy said...

Donat : klu aku ler, sblm kentut aku dah bgtahu. hmmm (muke bangga)